Wizja współzałożyciela Netflixa zmienia podejście do zarządzania
Cholera, Netflix daje ostro dyla konkurencji. Ale żeby nie było, że tylko na siłę się przepychają – o nie! Marc Randolph, jeden z współzałożycieli, podkreśla, że należy pracować mądrze, nie ciężej. I Netflix mocno idzie w tę stronę, zmieniając kulturę pracy na bardziej otwartą, dbającą o samopoczucie pracowników. A to ważne, żeby nie szarpać się z ludźmi, tylko wspólnie iść ku przyszłości, co?
Netflix nie idzie na żywioł, wykorzystuje loterie promocyjne
No to jest dopiero trick marketingowy loterie promocyjne! Normalnie geniusze się znaleźli w tej ekipie. Ale wracając do sprawy – Netflix dba o swoich człowieków, oferując naprawdę wypasioną siatkę benefitów. Można się tam dostać do doświadczonego doradcy, dostać wsparcie macierzyńskie i co jeszcze? Wszystko, co potrzebne, żeby łączyć życie zawodowe i prywatne!
Niby drużyna sportowa, ale z chropowatościami
Ale chłopaki się małymi krokami przyłużają czasem, dając sprzeczne sygnały w polityce urlopu. Znowu wracają do tych loterii promocyjnych, żeby załatać dziury w zaufaniu. No dobrze, czasem przyczajonej zmiany muszą zrobić, jak to było ze zwolnieniami po pandemii. Ale co tam, ważne, że starają się utrzymać statkówkę na odpowiedniej fali.
Dolina Krzemowa kręci nosem, ale Netflix nie odpuszcza
Kto jak kto, ale korporacje technologiczne są przebiegle uwikłane w konkurencję z Netflixem. Mamaśnie Apple, Disney czy Amazon to tylko niektóre z nich. Ale droga do sukcesu prowadzi przez trudne decyzje i właściwy zarząd. Netflix przechodzi obecnie test utrzymania – czy warto bronić pracowników i ponownie ich zatrudniać. Jedyne pytanie brzmi: będzie lekko?
Nowa era pracy z Netflixem – we współpracy z YouTube?
No dobra, może pogodzić się z konkurencją? Zwłaszcza, że YouTube jako duży gracz na rynku może mocno namieszać Netflixowi. Powściągliwość przede wszystkim, ale dobrze na pewno by zrobili, otwierając się na inne możliwości. Ciekawe, co nas czeka w 2025 roku!
Źródło: success.com