Good360: Jak była prezes UPS zmienia świat filantropii produktowej
Good360: Jak była prezes UPS zmienia świat filantropii produktowej

W szczytowym momencie pandemii Romaine Seguin, prezes UPS Global Freight Forwarding, zrozumiała, że dostarczanie krytycznych dostaw, takich jak szczepionki i środki ochrony osobistej, jest ważniejsze niż zysk. Po 38 latach pracy w UPS, Seguin postanowiła się odwdzięczyć i dołączyła do Good360, gdzie pełniła funkcję CEO od 2022 do 2024 roku. Dzięki jej przywództwu, Good360 zostało nazwane numerem 2 na liście Forbes’ America’s Top 100 Charities w 2023 roku.

Od sportu do kariery w UPS

Rozpoczynając pracę w UPS w wieku 23 lat, Seguin nie przypuszczała, że spędzi prawie cztery dekady w tej samej firmie. Przełożeni zauważyli jej dyplom z zarządzania marketingiem i popchnęli ją w stronę ścieżki zarządzania. W ciągu 38-letniej kariery w UPS, Seguin zajmowała 22 różne stanowiska, ostatecznie zostając prezesem UPS Global Freight Forwarding.

Good360: filantropia produktowa na rzecz społeczności

Good360 z siedzibą w Alexandrii w stanie Wirginia jest światowym liderem w dziedzinie filantropii produktowej i celowego dawania. W 2022 r. 9,5 miliarda funtów zwrotów trafiło na wysypiska śmieci, podczas gdy prawie połowa gospodarstw domowych w kraju nie może sobie pozwolić na podstawowe artykuły pierwszej potrzeby. Przez ostatnie 40 lat Good360 współpracowało z głównymi partnerami korporacyjnymi i członkami organizacji non-profit, aby dystrybuować produkty o wartości ponad 18 miliardów dolarów, które w przeciwnym razie mogłyby trafić na wysypiska śmieci.

Współpraca z gigantami handlu detalicznego

Produkty dystrybuowane przez Good360 pochodzą od głównych partnerów detalicznych, takich jak Amazon, Disney, Macy’s i innych. Seguin jest dumna z pracy, którą wykonała ona i jej prawie 80 współpracowników. „Chodzi o obsługę niedostatecznie obsługiwanych społeczności i upewnienie się, że produkt trafia do kogoś, [kto] potrzebuje pary butów lub kogoś, [kto] potrzebuje materaca, kogoś, [kto] potrzebuje kurtki na ramionach w nocy” — mówi.

Korzyści dla środowiska

Good360 pomaga firmom rozwiązywać problemy biznesowe, dostarczając nadmiar produktów do organizacji non-profit, które służą ich społecznościom. Działania te przynoszą również niesamowite korzyści dla środowiska. Sieć magazynów Good360 jest zaprojektowana tak, aby umieszczać towary tam, gdzie są potrzebne, kiedy są potrzebne i tak lokalnie, jak to możliwe, aby zminimalizować czas podróży i emisję dwutlenku węgla.

W miarę jak Good360 rośnie i ewoluuje, coraz więcej organizacji dostrzega wartość w korzystaniu z mediów społecznościowych jako narzędzi promujących swoją misję i potrzeby. W związku z tym, współpraca z profesjonalną agencją social media może pomóc Good360 zwiększyć świadomość o imponującej fuzji filantropii produktowej i odpowiedzialności środowiskowej, jednocześnie angażując społeczność i zdobywając wsparcie dla ich inicjatyw.

Źródło: success.com