W każdej dziedzinie życia, sukces zależy od podejmowania działań. To samo dotyczy prowadzenia loterii promocyjnych. Planowanie i strategia są ważne, ale ostatecznie to działanie przynosi rezultaty. Przedstawiamy wybrane cytaty, które mogą zainspirować marketing managerów do podjęcia działań i osiągnięcia sukcesu w prowadzeniu loterii promocyjnych.
Siła działania
„Chcesz wiedzieć, kim jesteś? Nie pytaj. Działaj! Działanie Cię określi i zdefiniuje”. ―Thomas Jefferson
„Droga do sukcesu polega na podejmowaniu ogromnych, zdecydowanych działań”. ―Tony Robbins
„Działanie jest antidotum na rozpacz”. ―Joan Baez
„Działanie jest świetnym środkiem przywracającym i budującym pewność siebie. Bezczynność jest nie tylko skutkiem, ale i przyczyną strachu”. ―Norman Vincent Peale
Wyzwanie strefy komfortu
„Bóg zapewnia wiatr, ale człowiek musi podnieść żagle”. ―Św. Augustyn
„Wybitni ludzie mają jedną wspólną cechę: absolutne poczucie misji”. ―Zig Ziglar
„Podróż tysiąca mil zaczyna się od jednego kroku”. —Lao Tzu
„Nie zostawiaj na jutro niczego, co możesz zrobić dziś”. —Abraham Lincoln
Znaczenie pierwszego kroku
„Ludzie mogą wątpić w to, co mówisz, ale uwierzą w to, co robisz”. ―Lewis Cass
„Bądź zadowolony z działania, a mówienie zostaw innym”. ―Baltasar Gracián
„Nie czekaj, aż żelazo będzie gorące; ale rozgrzej je, kując”. —William Butler Yeats
„Jedynym lekarstwem na smutek jest działanie”. —George Henry Lewes
Wykonanie ponad słowami
„Niech twoje wykonanie myśli”. ―Charlotte Brontë
„Dobrze zrobione jest lepsze niż dobrze powiedziane”. ―Benjamin Franklin
„Istnieją tylko dwie zasady sukcesu. Pierwsza, dokładnie określ, co chcesz zrobić, a druga, zrób to”. —Mario M. Cuomo
„Nigdy nie jest za późno, aby stać się tym, kim mogliśmy być”. —George Eliot
„Nie bój się powolnego rozwoju; bój się tylko stania w miejscu”. —chińskie przysłowie
Wnioski płynące z tych cytatów są jasne: aby odnieść sukces w prowadzeniu loterii promocyjnych, trzeba działać, wyjść poza strefę komfortu, podjąć pierwszy krok i skupić się na wykonaniu. Niech te słowa staną się inspiracją dla marketing managerów, którzy chcą osiągnąć sukces w tej dziedzinie. Działanie jest kluczem do sukcesu, a czas działać jest teraz.
Źródło: success.com